خدايا!! 

مگر این مهربانی 

چه بهایی دارد که از هم دریغش میکنیم

مهربانی را به دلمان باز گردان

  خدايا!  

کمی عشق راستین میخواهم

اندکی محبت جاودانه

البت اگر هنوز پیدا میشود 

.......