
خدايا!!
مگر این مهربانی
چه بهایی دارد که از هم دریغش میکنیم
مهربانی را به دلمان باز گردان
خدايا!
کمی عشق راستین میخواهم
اندکی محبت جاودانه
البت اگر هنوز پیدا میشود
.......
+ نوشته شده در ساعت توسط
|

خدايا!!
مگر این مهربانی
چه بهایی دارد که از هم دریغش میکنیم
مهربانی را به دلمان باز گردان
خدايا!
کمی عشق راستین میخواهم
اندکی محبت جاودانه
البت اگر هنوز پیدا میشود
.......
برهنگی, بیماری عصر ماست.