
یک سال
در حسرت نبودنت گریستم
و تو چه آرام
خفته ای
دلم هوای بودنت را کرده
خسته ام
از این همه
هواهای دو نفره را
تک نفره بودم!!!
*یادت همیشه با من است*
+ نوشته شده در ساعت توسط
|

یک سال
در حسرت نبودنت گریستم
و تو چه آرام
خفته ای
دلم هوای بودنت را کرده
خسته ام
از این همه
هواهای دو نفره را
تک نفره بودم!!!
*یادت همیشه با من است*

اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه
با قطره چکان ، جَعل می کردم !
خاطــرم آمد ...
شاید دلتنگ ِ خنده هایم باشی !
...
ببخش اگــر این روز ها
عشق ، با گـریستن اثبات می شود !!!
برهنگی, بیماری عصر ماست.