یک سال 

در حسرت نبودنت گریستم

و تو چه آرام 

خفته ای

دلم هوای بودنت را کرده 

خسته ام 

از این همه 

هواهای دو نفره را

تک نفره بودم!!!

*یادت همیشه با من است*



اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه

با قطره چکان ، جَعل می کردم !

خاطــرم آمد ...

شاید دلتنگ ِ خنده هایم باشی !

...

ببخش اگــر این روز ها

عشق ، با گـریستن اثبات می شود !!!